اوقات شرعی
 
       
      • بخشهای خبری

      •  
        منبع خبر : اداره مالی مدیریت درآمدهای عمومی
        تعداد بازدید: 253
        کد: 80076
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۴/۰۷/۰۶

        راهکارهای ارائه خدمات بهتر به شهروندان توسط شهرداری مشهد و بانک تجارت بررسی شد.

        در نشستی تخصصی راهکارهای تعامل شهرداری مشهد و بانک تجارت برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان بررسی شد.
        تعامل شهرداری مشهد و بانک تجارت برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان

        شفافیت و سرعت در ارایه خدمات، مهمترین رویکرد ماست.

        این مطلب را محمد رضا بختیاری مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد در نشستی که با حضور نمایندگانی از بانک تجارت و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و جمعی از مسوؤلان و رؤسای ادارات مدیریت درآمدهای عمومی برگزار شد بیان کرد و افزود: بانک عامل برای شهرداری بانکی است که به روزترین و بهترین خدمات را به شهرداری ارایه دهد؛ تا به تبع آن ما نیز بتوانیم خدمات بهتر، سریعتر و شفاف تری به شهروندان ارایه نماییم.

        محسن پورعلی رئیس اداره مالی مدیریت درآمدهای عمومی که مسئولیت برگزاری این جلسه را داشت گفت: این نشست صبح روز گذشته در محل ساختمان شماره یک ستاد شهرداری (شمس) ، با موضوع سیستم بانکداری اینترنتی و با هدف فراهم آوردن روش های آسان و مطمئن پرداخت قبوض توسط شهروندان برگزار گردید.

        تعداد بازدید: 253
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر